Pages

Sunday, August 26, 2012

Raye kat umah atok...

Haish hari nie..
baru la smpat nak g beraye kat rumah atok blah arwah ayah...
alhamdulillah...
berjln n smpai la jgak kat kg..
bkn ape sblom nie x smpat...
ade la masalah2 tertentu..hehe

tengah otw ke sane..
tak salah kalo berposing skjap..hehe




Sampai la kat uma atok
dah smpai bersalam ape semue n dah kan kuih..
sambong lagi berposing..
hehehe

bukan nak lepas an rindu kat atok..
bergambo jek lebih yek..
hehehe










Raye raye raye....


Selamat Hari Raye..
maap salah silap..
terbuat tercakap semuenye ye..

sebelum raye kumain lagi ngemas rumah..
ntah ape yg dikemas xtau le..haha


hasilnye..tu pon berterabo lagi..

hehe..
pagi raye di hari raye ak...
cm bese jgak la..
ade la adat bermaaf-maafan..
bnyk slah tad..
and org lelaki n semue pergi la menunaikan solat..mcm bese..


hehe..pas tu kat rumah ak ade la wat kenduri cket lepas org smbhyng rye..
kenduri doa selamat..


pak imam kampung..
alhamdulillah semuenye berjalan lncar..
sempat lagi tu kte org kanak2 riang termasuk ak..bergambo
hahaha

my sibling..


hehe...
sesudah berposing...
mse untuk kenduri keluarge..kte org wat doa selamat cket..
pas tu makan la rmai2...






macam tu la raye ak..hehe..










malam nye plak...
kegiatan haram la ape lagi..